K-pop drukleg

Hvis du som jeg har lagt mærke til, at nogle ting optræder meget i K-pop musikvideoer, så er det her lige noget for dig. Det her et mit bud på en k-pop druk-leg. Men du behøver jo ikke drikke for at have det sjovt, eller lægge mærke til disse mange clichéer i musikvideoerne!

jeg har skrevet et anbefalet “indtag” bagefter hver druk-egnet egenskab, og kommer med en lille liste over sange, du muligvis kunne tænke dig at prøve med til sidst.

– Blinken med ét øje

TIFFANY TTS WINK

1 slurk af din drink, hver gang idolerne blinker nuttet, sexet eller kækt med et øje. Hvis du skal have hurtige resultater, så se nogle videoer fra TTS. Jeg foreslår Twinkle.

– “Lip-rub”

D.O, why so sexy

Kvindelige og mandlige idoler er skyldige i det rimeligt voldsomme overforbrug af læbekærtegn. 2 slurke eller 1 shot – du bestemmer selv. Find nogle SHINee videoer for ekstrem læbe-misbrug.

– Hipthrust

EXO er lidt voldsomme eller nah

EXO – Call Me Baby kan gøre natten meget sjov, meget hurtigt, hvis du tager et shot for hver gang de her idoler danser en smule sensuelt (eller hvad I nu kalder det!). Eller tag et shot for hver gang du krummer tæer over en cliché scene.

– Close-up på andre dele af kroppen end ansigtet

Dalshabet’s “Joker”, Hello Venus “Wiggle Wiggle” og Girl’s Day “Darling” har en anelse meget “krop” og ikke så meget “ansigt”. Tag 1 slurk hver gang deres kroppe er i fokus uden ansigt.

Held og lykke. Drik forsvarlig alle sammen, og pas nu på hinanden! Bare fordi jeg har givet et foreslag til, hvor meget du kan drikke ved hver lille ting, betyder det ikke at det SKAL følges – find selv hvor meget du vil indtage og hvor hurtigt.

P.S. Er du på udkig efter nyheder om dine yndlings-idoler? Jeg har en side, jeg altid bruger for at være opdateret – find den her!

Skriv en kommentar